- Nejlépe minimálně 5 let zkušeností na podobné pozici, ideálně v rychle se měnícím prostředí.
Vzdělání:
- Ideálně vysokoškolské vzdělání v oboru lidských zdrojů, podnikové administrativy nebo příbuzném oboru. Není však podmínkou, klidně může být i středoškolské vzdělání - důležitá je však inteligence, preciznost, organizovanost a zapálení pro věc.
Dovednosti:
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost řešit problémy a pracovat samostatně.
Hledáme člověka zapáleného pro práci, nadmíru pečlivého, inteligentního, inovativního, přinášejícího vlastní nápady a projekty, s ambicemi stále zdokonalovat stávající procesy a systémy. Dále časově flexibilního, ochotného, loajálního a maximálně svědomitého a zodpovědného. Reprezentativní vystupování podmínkou.
Jazykové znalosti:
- Dokonalá znalost češtiny.
- Znalost němčiny velkou výhodou.
- Znalost angličtiny výhodou.
Technické dovednosti:
- Znalost MS Office, google prostředí a schopnost rychle se učit nové systémy.
Řidičský průkaz nezbytný.
Benefity
Konkurenční nadstandardní platové ohodnocení: S možností pravidelných revizí a bonusů.
Růstové příležitosti: Možnost profesního rozvoje a školení.
Příjemné pracovní prostředí, přátelský tým, nestereotypní práci.
Pokud jste energický, organizovaný a zkušený profesionál, který se chce připojit k našemu týmu, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na náš e-mail do 15.09.24.
Těšíme se na vaši přihlášku!
ARIDEON
Mzda:
50 - 0
Kč/hod.
Nástup od: ihned
Místo výkonu práce: Praha - Praha 7
Pracovní poměr: DPP (práce na dohodu)
Kategorie oboru: Ostatní
Kontaktní osoba
ARIDEON s.r.o.
ARIDEON s.r.o.
Úklid a správa nemovitostí.
Služby pro domácnosti i firmy.